سایبان ماشین خانگی

سایبان ماشین خانگی برای به حداقل رساندن آسیب های جدی بر ماشین شخصی

شما اجرا می گردد. این آسیب ها در اثر قرار گرفتن ماشین در فضای آزاد ایجاد می شوند. برای جلوگیری از آسیب های احتمالی بهترین گزینه و ایده، ساخت سایبان ماشین خانگی می باشد. انواع سایبان برای ماشین ها به دو دسته کلی سایبان ماشین خانگی و سایبان اداری تقسیم می‌ شوند.

معرفی سایبان اداری

سایبان ماشین در مجتمع‌ های بزرگ اداری طراحی و اجرا می گردد. برای تعداد زیادی از ماشین ها ساخته می شود. این سایبان ها فضای زیادی را اشغال کرده و تعداد زیادی از ماشین ها را تحت پوشش خود قرار می دهند. بهتر است سایبان ماشین اداری در بخش ورودی و خروجی این مراکز نصب گردد تا افراد با سرعت بسیار زیاد بتوانند ماشین را در زیر سایبان پارک کنند.

سایبان ماشین خانگی

این سایبان ها نیز در حیاط منزل و در بخش ورودی حیاط ساخته می شوند و برای تعداد کمی از ماشین ها طراحی می‌ شوند. معمولاً به صورت یک طرفه یا بدون پایه های مزاحم سایبان خانگی را می سازند. امروزه با توجه به افزایش تعداد ماشین های شخصی و نبود جای پارک مناسب برای هر ماشین وجود سایبان خانگی از اهمیت بسیار بالا برخوردار است.

چه مواد و مصالحی را می توان برای سایبان ماشین خانگی استفاده کرد؟

در ساخت سایبان ماشین خانگی همواره می توان از پوشش های متنوعی چون ورق های گالوانیزه، upvc، پلی کربنات ها استفاده کرد. امروزه بهترین پوشش برای ساخت سایبان ماشین خانگی بهره گیری از ورق های یو پی وی سی یا پلی یوپان است. با ساخت سایبان ماشین خانگی در حیاط منزل می توانید محیط خانه خود را متفاوت کرده و با ایجاد محیطی جدید زیبا و مدرن از فضای آزاد لذت ببرید.

طرح های متنوعی را در ساخت سایبان خانگی برای ماشین ها می توان استفاده کرد. این طراحی ها توسط افراد ماهر و متخصصان در این زمینه پس از بازدید از محل مورد نظر صورت می ‌گیرند. مطابق با نظر و ایده شما می توان طرح سایبان خانگی را اجرا کرد.

سایبان ماشین خانگی مطابق با معماری فضای اطراف

یکی از راه های موثر در معماری گذشته ایران استفاده از انواع سایبان بوده است. سایبان ها از گذشته تا به امروز همواره مورد توجه بشر قرار گرفته اند. آن ها به شکل روز افزون در جهت عملکرد بهبود یافته و امروزه در بهترین شکل ممکن در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرند. هنگام طراحی سایبان ماشین خانگی به سبک معماری و فضای اطراف توجه ویژه شود. سایبان ماشین را مطابق و همسو با معماری فضا طراحی نمایید تا با ایجاد هماهنگی بیشتر فضای زیبایی را خلق نمایید.

طراحی سایبان با توجه به دستور العمل های متعدد انجام شده و به فضای مورد نظر الحاق می گردد. در هنگام طراحی سایبان خانگی می بایست توجه داشت سایبان به گونه ‌ای طراحی گردد که به عنوان عنصری در کنار دیگر عناصر تشکیل دهنده محوطه شناخته شود و به صورت مجزا و مستقل به نظر نرسد.

چرا از سایبان خانگی ثابت استفاده کنیم؟

سایبان ماشین خانگی را بر اساس ماهیت سازه و پوشش یا بر اساس نوع و جهت حرکت می توان به گروه ‌های مختلف تقسیم بندی کرد اما بهتر است بدانیم که سایبان خانگی مقاوم، سایبانی است که به صورت دائمی و ثابت متصل می‌ گردد. سایبانی که با اجرای عملیات‌ های گود برداری و ساخت پی در فضا نصب می گردد. در هنگام بروز عوامل طبیعی دچار آسیب نشده و سایه مطلوبی را در فضا ایجاد می کند.

ماهیت مصالحی که در ساخت سایبان ثابت به کار می ‌رود نیز در ساختار این محصول و کارایی آن بسیار موثر است. می بایست توجه داشت که از سازه و پوششی استفاده کرد که دچار شکستگی، ترک نگشته و به راحتی قابل ساخت در طرح ها و مدل های مختلف باشد.

طرح سایبان ماشین خانگی

سایبان خانگی با طراحی و مدل های مختلف امروز به بازار عرضه می گردد. سایبان هایی که به شکل

  • خطی
  • قوسی شکل
  • منحنی
  • زاویه دار

اجرا می شوند از زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند.

سایبان را بر اساس اقلیم محل بسازیم!

مهم ترین عاملی که افراد را به سمت ساخت سایبان ماشین خانگی سوق می دهد، تغییرات اقلیمی و شرایط جوی منطقه است که سرمای زیاد یا گرمای شدید به ماشین وارد می ‌شود. این محصول گران قیمت را دچار تخریب می نماید. تخریب هایی که شامل رنگ پریدگی، پوسیدگی یا شکستن شاسی ها از نمونه ‌های آن است. سایبان مطلوب می تواند مانعی در برابر تابش شدید خورشید و کاهش دما در زیر سطح سایبان باشد. برای سایه اندازی مناسب بهتر است از ورق های یو پی وی سی در ساخت سایبان خانگی استفاده کنیم. این پوشش ها به دلیل مقاومت در برابر تابش و بارش ها گزینه مناسبی برای ساخت سایبان ماشین محسوب می شوند.

سایبان خانگی برای امنیت بیشتر

در راستای ایجاد امنیت و آسایش بیشتر ساخت سایبان خانگی توصیه می ‌شود. پیشنهاد می ‌کنیم سایبان ماشین خانگی در فضای شخصی خود استفاده کنید تا ناچار به قرار دادن ماشین در خیابان و کوچه نباشید زیرا این امر شما را با مشکلاتی چون به سرقت رفتن ماشین و تجهیزات داخلی آن مواجه می سازد. برای آن که بتوان استفاده بهینه از فضای باز حیاط کرد، نصب سایبان ماشین گزینه مناسبی می باشد.

سایبان هایی که به شکل های مختلف عرضه می گردند عبارتند از:

  • سایبان های کنسولی
  • سایبان های ستون دار
  • سایبان های چتری شکل
  • سایبان های کشویی و تاشو

پیش از خرید سایبان ماشین خانگی به مشخصات هندسی فضای خود توجه داشته باشید. به عنوان مثال مساحت فضای مخصوص برای ساخت سایبان ماشین را محاسبه نمایید یا در نظر داشته باشید که سایبان برای چه تعدادی از ماشین ها می بایست طراحی گردد. فضای مورد نظر برای نصب سایبان خانگی را محاسبه می نمایید تا محصولی مطابق و متناسب با فضا در اختیار خواهید داشت. فضایی که پوشش دهی مناسبی را ایجاد می نماید.

توجه به مواد و متریال ها در ساخت سایبان

نکته دیگر هنگام انتخاب سایبان ماشین، انتخاب انواع مواد و متریال هایی است که می بایست در سازه و پوشش سایبان استفاده شود. پارامتر های زیر کمک می‌ کند تا پوشش و سازه ای با کیفیت را خریداری نمایید:

  • ساز و پوشش سایبان ماشین خانگی در برابر رطوبت می بایست دچار زنگ زدگی یا تغییر شکل نگردد.
  • سازه و پوشش می بایست انعطاف پذیری بالا و وزن سبکی برخوردار باشد تا در ساخت سایبان ها با طرح طراحی منحصر به فرد دچار مشکل نشویم.
  • ساخت سازه و پوشش سایبان می ‌بایست مانع مناسبی در برابر انتقال گرما نیز باشند. به بیان ساده ‌تر گرما را از محیط جذب نکرده و سایه خنکی را ایجاد می کند. برای آن که انتقال سایبان به فضای دیگر آسان باشد، بهتر است از سازه و پوششی با وزن سبک استفاده کنید.
نصب سایبان خانگی برای ایجاد یک فضای فرح بخش

بررسی مطالعات انجام شده در زمینه ساخت سایبان در فضا های چون حیاط منازل نشان می دهد هنگامی که فضایی با سایه اندازی مناسب را ایجاد می نماییم ساکنین و افراد خانواده از این فضا استفاده می نمایند. کودکان به بازی مشغول بوده و افراد خانواده به صرف وعده های غذایی در زیر سایبان خانگی خواهند پرداخت و بنابراین در هنگامی که ماشین در زیر سایبان خانگی پارک شده می ‌توان از این فضا به عنوان یک آلاچیق تفریحی بهره برد.

از لحاظ رنگ، نوع معماری و چگونگی قرار گرفتن اجزای سایبان ماشین در کنار یکدیگر می بایست توجه داشت که سایبان نا هنجاری را در محیط ایجاد نکند و تسهیلات رفاهی زیادی را برای ساکنان به همراه داشته باشد.

مجموعه سایه سازان کوروش

یکی از مراکز تولید کننده انواع سایبان ماشین خانگی و اداری مجموعه بزرگ سازان کوروش می باشد. این مجموعه اقدام به ساخت انواع سایبان و دیگر سازه های سبک با بهترین متریال کرده است. برای مشاهده نمونه سایبان ماشین تولید شده در این مجموعه، می توانید به وب سایت سایه سازان کوروش مراجعه کنید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید از طریق شماره زیر با همکاران ما در تماس باشید.

تلفن تماس: 09123793120

نویسنده: بخش تولید محتوا شرکت سایه سازان کوروش

امتیاز: 5 از 5. مجموع 1 رای
در حال پاسخ به: [انصراف]
تعداد حروف باقی مانده: 500
Captcha  
۱۳۹۸/۱۲/۲۹ | مقالات | مدیر سایت | بازدید: 24 | 1710856240